Logg inn

Getynet ID - Enkel login til mange tjenester
  Identifisering
20190525_173848.jpg
​​​​​​​Velkommen til en vårdugnad i uke 18 og 19 (3.-16. mai)
Publisert 03.05.2021

Hvert år møttes vi til en vårdugnad. Vanligvis blir det satt opp en dag til dugnad, men pga pandemien og smitterestriksjoner kan vi ikke gjøre det i år. Derfor må vi fordele dette over flere dager.

Vi tenkte på at vi gjør dette i uke 18 og 19 (3.-16. mai):
Du som er beboer, eier eller leier, velger selv dagen du har tid til å bidra.
 

Sameiestyre har satt opp noen oppgaver som må gjøres for å få det fint rund oss. Vi håper på at så mange som mulig stiller opp.

NB - Viktig å tenke på smittevern restriksjonene. Hold avstand og ha på munnbind der du ikke kan overholde 1m avstand.

Det er fritt frem til å kaste seg over oppgaver! Vi har nok med utstyr og redskap:

  1. Rake hele plenen, det er mye grus som ligger der fra vinteren. Dette haster!
  2. Gårdsplassen kostes for grus som er igjen (også under bilene) og skrapes langs med stein kanter. All grus kostes til midten av parkeringen for at en feie bilen kan ta det med seg. Dette haster! Vi bestiller feiebil tidligst i uke 19 som tar med seg dette.
  3. Gjøre rent mellom flisene ute på uteplassen.
  4. Utebordene bør males, iallfall ett strøk.
  5. Veggen under handikaprampen ved nr 19 må skrapes og males.
  6. Nedkjøring til garasjen spyles og det bør skrapes langs kanter på begge sider.
  7. Garasjeport vaskes, også oppå kantene.
  8. Det må spyles ved sykkelstativ.
  9. Innganger, trapper og handikapramper spyles og gelender der vaskes.
  10. Vasking av inngangsdører og dørkarmer.
  11. Vasking av postkasser.
  12. Beplanting/legge bark i blomsterbedd.
  13. Fjerning av søppel rundt bygget og bed.

 

Utstyr/redskap:

Alle redskap og utstyr finnes i vaktmesterboden, varmesentralen, samt i boden bak hjørne ved nr 39. Skrapejern ligger i arkivskap. Spann med maling er nede, koster i arkivskapet. Vaskekluter (Jif) og hansker i vaktmesterboden.
 

Alle beboere melder sin interesse til en av kontaktpersonene for registrering (navn og leil.nr) og tildeling av oppgaver. Kontaktpersonene hjelpder deg med å finne redskaper som du trenger til oppgaven.
 

Kontaktpersoner:

  • Olaf Arnegård: 99270669
  • Maria Skogvold: 91536715 (tilgjengelig etter arbeidstid)
  • Erik Clemetsen: 91346590 (tilgjengelig etter arbeidstid)

Håper så mange som mulig stiller opp :-)
 

Hilsen styre.

Fordelsprogram for beboereLes mer

Her er vi

Konnerudgata 19-21
3045 Drammen